Børsen retter ukorrekte oplysninger om Labflex A/S

06.03.2017

Dagbladet Børsen indrømmer at have bragt ukorrekte oplysninger i en artikel om Labflex A/S fredag den 3. marts:

"Fredag skrev Børsen, at Labflex blev fyret af Bygningsstyrelsen fra en opgave om at levere stinkskabe til Københavns Universitet. Det er ikke korrekt. Styrelsen oplyser, at parterne blev enige om at afslutte samarbejdet, fordi projektets tekniske indhold ændrede sig."

Læs Børsens rettelse her